header
מבצע אתר אינטרנט
בניית אתר לעסק

ישנן מספר דרכים אשר באמצעותן יוכל בעל עסק להגדיל את מחזור המכירות שלו על ידי פרסום;
אפשרות אחת היא פרסום במדיה כתובה, רדיו וטלוויזיה. אפשרות נוספת היא בניית אתר לעסק.
בימים אלה כל חברה שמכבדת את עצמה בונה אתר אינטרנט המייצג את החברה. האינטרנט הוא אפיק נוסף פוטנציאלי להגדלת מחזור המכירות ולחשיפה נוספת; אתר לחברה נחשב לדבר בסיסי בימינו, בעיקר בגלל העובדה שלקוח פוטנציאלי יעדיף לעשות עסקים עם עסק בעל אתר אינטרנט פעיל.
 
בבניית אתר לעסק כדאי לתת את הדעת על כמה נושאים חשובים:
-         תמונות: תמונות איכותיות ומשקפות הן כלי חזק להגברת התעבורה באתר. הדבר ידוע שככל שאיכות התמונה גבוהה יותר, התעבורה באתר תהיה גבוהה בהתאם.
-         שימוש בפונטים מקובלים: כיום מקובל להשתמש ברשת האינטרנט בפונט Ariel.
-         CSS: מערכת מבוססת "קלאסים" היא מערכת יעילה כשמדובר במסות של טקסט. קלאסים הם בעצם סגנונות עיצוב לטקסט. במקום להגדיר בכל פעם מחדש עיצוב של טקסט מסוים, ניתן להגדיר סגנון מראש וכך להשתמש בסגנון זה על כל טקסט שנחפוץ: בלחיצת כפתור ניתן להחיל הגדרות עיצוב טקסט על עמודים שלמים.
 
בתהליך של בניית אתר לעסק ניתן גם להשתמש באתר האינטרנט כברושור / קטלוג המראה את מוצרי החברה המוצעים למכירה באותה תקופה ולתת פירוט בלוויית תמונות לכל מוצר ומוצר. באנרים ינסו "לפתות" את הלקוח לרכוש מוצר או שירות נלווה, כשלמעשה לא התכוון לרכשו מלכתחילה.
יצירה של עמודים נוספים באתר תלויה בשיקול דעתו של בעל העסק: כשמדובר באתר למטרות עסקיות, הרי שבעל העסק יכול בקלות וביעילות ליצור אזורים ונושאים חדשים באתר ולשלוט על העיצוב באמצעות העורך האינטרנטי.
 
כאשר בונים אתר לעסק יש לחשוב על קהל היעד ולכוון אליו, אם מבחינת סלוגן, אם מבחינה עיצובית ואם מבחינת המוצרים שיובלטו ביחס לאחרים. יש אפילו חברות גדולות המבצעות בדיקות וסקרים סטטיסטיים על נושאים אלה, שלכאורה נראים שוליים.
בבניית אתר לעסק יש היבטים מספר שיש לחשוב עליהם, אולם בשורה התחתונה יש לחשוב: מה נוכל לעשות באתר שיקדם בצורה הטובה ביותר את העסק? 
 
 
 
 
 

דף זה משתף פעולה עם: טיסות זולות, חרבות וסנדלים
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר