header
הקמת אתר אינטרנט
 
יהיה זה כמעט מיותר לחזור על חשיבותה של רשת האינטרנט לחייהם של רבים מאיתנו. האינטרנט משמשת כיום כמרחב מחיה אישי, ציבורי ועסקי עבור כולנו. בעלי עסקים רבים אשר מבינים את העוצמה השיווקית אותה מעניקה הרשת, מצטרפים אליה מדי יום ומקימים אתרי אינטרנט עבור העסקים והארגונים אותם הם מנהלים. הקמת אתר אינטרנט עשויה להיות תהליך קצר ויעיל, אולם מצד שני ניתן לשמוע סיפורים של לא מעט בעלי עסקים שיזמו הקמת אתר אינטרנט ומצאו את עצמם מסובכים מעל הראש, בתחומים שהם אינם מבינים בהם כלל. עד לפני מספר שנים, הקמת אתר אינטרנט, הייתה תהליך טכנולוגי מסובך. הקמת אתר אינטרנט באותם ימים, דרשה שליטה מלאה במספר שפות תכנות מורכבות. היא נמשכה לעיתים חודשים ארוכים, אפילו שנים, והתאפיינה בעלויות גבוהות במיוחד.


עם התפתחות הטכנולוגיה ועלית הדרישה להקמה זריזה יעילה וחסכונית של אתרי אינטרנט, פותחו של מעט פלטפורמות המאפשרות לכל מי שמעוניין בכך לבצע הקמת אתר אינטרנט אישי או עסקי במהירות, ביעילות ובמינימום עלויות. הקמת אתר קלאסית, דרשה את שירותיהם המקצועיים של מעצב אתרים, איש מקצוע המתמחה במראה החיצוני של האתר ולעיתים גם בפונקציונאליות שלו ומתכנת, האחראי על הקמת האתר על פי הנחיות המעצב ועל פעולתו השוטפת. מעבר לעובדה כי מדובר באנשי מקצוע הגובים לא מעט עבור הקמת אתר אינטרנט, הקשר של בעלי האתרים עם אנשי המקצוע אינו מסתיים לאחר העלאת האתר לאוויר. כל תיקון, שינוי, עדכון טקסט או החלפת תמונה, ידרוש מבעל האתר לפנות אל המתכנת והמעצב, לחכות מספר ימים עד שיסיימו את עבודתם ולשלם להם עבורה. הקמת אתר אינטרנט על גבי פלטפורמה, היא דרך יעילה וכלכלית יותר עבור כל מי שמטרתו היא הקמת אתר אינטרנט.


הקמת אתר אינטרנט על גבי פלטפורמה, התאפשרה רק לאחר הבשלת הטכנולוגיות הרלוונטיות והעלייה במהירות הגלישה. הקמת אתר אינטרנט אינה דורשת להיעזר בשירותיו של מתכנת. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור ולשלב את הרכיבים הדרושים לאתר, מתוך שורה ארוכה של רכיבים אותם מציעה הפלטפורמה. בין אם מדובר באתר תדמית או אתר מכירות או חנות, במהלך הקמת אתר אינטרנט על גבי פלטפורמה מוצע למקימים שפע של אפשרויות פונקציונאליות. גם העיצוב במהלך הקמת אתר אינטרנט על גבי פלטפורמה הוא קל ואינטואיטיבי. אולם כאמור, גם לאחר סיום ההקמה ייתכן שתידרשו ללא מעט עבודות תחזוקה ועדכון. הקמת אתר אינטרנט באמצעות פלטפורמה תאפשר לכם לבצע את העדכונים והתחזוקה בעצמכם ולחסוך את שכרם של בעלי המקצוע השונים.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר