header
מבצע אתר אינטרנט
בניית אתר תדמיתי

SITESFORSEO-1783.jpgבניית אתר תדמיתי נשמעת כמו משימה מורכבת ומסובכת, כשלמעשה המערכת לניהול תוכן של מיינפריים עושה את העבודה קלה ופשוטה עבור כל משתמש, גם אם אינו בקי ברזי המחשב;
במידה ויש את כל החומרים כבר מוכנים, ניתן תוך חמש דקות להעלות את התוכן והתמונות לאתר והנה הוא באוויר.
 
לצורך בניית אתר תדמיתי נזדקק לטקסט ורצוי שתהיינה גם תמונות, מכיוון שתמונות איכותיות מוסיפות לתעבורת האתר ומגדילות את הסיכוי לחשיפה רחבה יותר.
המערכת בנויה כך בצורה של תפריט ראשי  היוצא מרשימה נגללת, הכולל שלוש אפשרויות: יצירת תפריט חדש, עריכת תפריט קיים ומחיקת תפריט קיים.

בכל תפריט קיים לחצן "SELECT". ברגע שלחצנו על האפשרות הרצויה לנו מתוך הרשימה הנגללת, נלחץ על כפתור "SELECT" לצד הרשימה הנגללת.
במקרים מסוימים ישנו תפריט משני הנפתח לאחר לחיצה על התפריט העליון.
כשנרצה ליצור עמוד חדש באתר, נוכל ללחוץ בתפריט העליון על CREATE MENU ואז על SELECT. הדבר יפתח לנו תפריט משני למטה, שבו נוכל להקליד באופן חופשי את שם התפריט הרצוי לנו. לאחר מכן, על מנת לאשר את הפעולה נלחץ SELECT.
 

לדוגמא: אם נבחר בתפריט הראשון לערוך תוכן של פריט תפריט מסוים, נלחץ ברשימה הנגללת הראשונה EDIT MENU ו-SELECT. לאחר מכן, בתפריט השני שייפתח, נגלול עד למציאת פריט התפריט שברצוננו לערוך – זאת בהנחה שיצרנו אותו קודם לכן. כשנמצא אותו, נלחץ על שמו ו-SELECT. הדבר בעצם יוביל אותנו אל עורך הטקסט והתמונות הנקרא בשפה המקצועית מערכת ה – CMS.
 
אל מערכת ניהול התוכן של מיינפריים סיסטמס נוכל לטעון תמונות ולמקם אותן בתוך אזור הטקסט, מסביבו, מעליו או אפילו במסגרת נפרדת הצמודה למסגרת התוחמת את הטקסט באותו עמוד.
אם ברצוננו להשתמש בתמונה מסוימת, עלינו לטעון אותה לאתר. מערכת ניהול התוכן מאפשרת לנו להחליט אחר כך אם להשתמש בה או לא, למרות שכבר העלינו אותה לאתר.
נוכל גם להוסיף כיתוב מתחת לכל תמונה – הדבר אידיאלי לקטלוגים ולחוברות המפורסמות און ליין.
 
מערכת הניהול של מיינפריים סיסטמס כוללת גם מיקום מיוחד ללוגו שהלקוח או גרפיקאי מטעמו מספק לאתר. באופן זה נשמרת אחידות עיצובית בין האתר לבין כרטיסי הביקור וכל המוצרים הפרסומיים המודפסים של הלקוח. 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר