header
מבצע אתר אינטרנט
מערכת ניהול תוכן

כשנרצה ליצור אתר אינטרנט, נוכל לבחור באחת משתי דרכים: האחת היא תכנות של כל האתר "מאפס" ואילו השנייה היא עבודה על מערכת לניהול תוכן הכוללת כמה אפשרויות בנייה ועיצוב לאתר החדש.

מערכת לניהול תוכן עדיפה יותר על האפשרות הראשונה שהוזכרה, בעיקר מכיוון שלא כולנו אשפי מחשבים או מתכנתים והיינו רוצים לדעת איך ליצור אתר אינטרנט חדש לטעמנו העונה על צרכינו  - וזאת מבלי להיכנס לפרטים העוסקים בתיכנות, יתר על המידה.
מערכת ניהול תוכן בנויה בצורה שבה הממשק הינו מובנה עם תיבות גלילה ידידותיות, לחצני בחירה ייעודיים וכן אזור עריכת טקסט עם מגוון אפשרויות  המוכרות לכולנו מתוכנות אופיס הפשוטות וכן אפשרויות נוספות המקלות עלינו את העבודה.

המערכת לניהול תוכן מבית מיינפריים סיסטמס היא מערכת מבוססת css, כלומר: המערכת עובדת בשיטה של קלאסים, או בתרגום חופשי – סגנונות עיצוב: ניתן לקבוע פרמטרים לכל "סגנון", כמו: גודל פונט, צבע פונט, הדגשה וכו' וכל זאת תחת מטרייה של סגנון אחד. כשנרצה את כל שלל הפרמטרים הספציפיים על קטע טקסט מסויים או אפילו על כל האתר, פשוט נוכל בלחיצת כפתור להחיל את הסגנון שבחרנו על חלקים נרחבים באתר וזאת מבלי להיכנס לכל דף בנפרד.

במערכת לניהול תוכן ישנה גם אפשרות לעבוד עם תמונות בצורה מאוד חכמה:
תמונות בתוך הטקסט או תמונות במסגרת נפרדת. נוכל ליצור כיתוב מתחת לתמונות ואף לשחק עם מיקומן.
תפריט העיצוב הינו מאוד קל וקליט, גם לאדם שאינו מקצועי בעולם המחשבים. זוהי הגדולה של המערכת לניהול תוכן, הקרויה בלשון המקצועית: מערכת CMS.
עוד יתרון חשוב הוא העובדה שמדובר במערכת אינטרנטית, שניתן לגשת אליה מכל מחשב בכל מקום בעולם, באמצעות שם משתמש וסיסמא.

במערכת ניהול תוכן בעל העסק הוא אדון לעצמו ואינו נצרך לעזרתו של איש מחשבים או מתכנת אינטרנט על כל צעד ושעל. המערכת נוחה מאוד לתפעול וניתן לשלב בה אלמנטים שונים של עיצוב, לפי רצונו של בעל האתר / העסק. 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר