header
מבצע אתר אינטרנט
אתרי בניית אתרים


קישור למידע מורחב אודות:  אתרי בניית אתרים

   SITE-ICELAND-HEB-254.jpgאז מה כדאי יותר? רכישה והתקנה של תוכנה מיוחדת לבניית אתרים, או בנייה אינטרנטית של אתר האינטרנט החדש שלכם?
 
כאשר אנחנו ניגשים למלאכת בניית האתר שלנו, יש לנו שתי אפשרויות עיקריות: בנייה באמצעות תוכנה שרכשנו והתקנו מראש, או לחילופין שימוש בשם משתמש וסיסמה לצורך כניסה למערכת אינטרנטית לבניית אתרים.
 
מהם היתרונות של אתרי בניית אתרים:
-          ניידות: אין תלות במחשב מסויים או במיקום גיאוגרפי. ניתן להיכנס למערכת בניית האתר מכל מקום בעולם. זהו יתרונם הגדול של אתרי בניית אתרים לעומת תוכנות לבניית אתרים שעליהן להיות מותקנות על כל מחשב ומחשב מחדש.
-          מהירות: השימוש באתרי בניית אתרים נעשה באמצעות הדפדפן האינטרנטי שבדרך כלל אינו צורך משאבי מערכת רבים; תוכנה לבניית אתר אינטרנט שתותקן על המחשב שלכם בנוסף לדפדפן תעמיס על משאבי המערכת ותאט את פעילות המחשב.
-          חיסכון בעלויות: ברכישת תוכנה, אתם נדרשים לשלם בנפרד על כל רישיון, אך שימוש באתרי בניית אתרים כרוך בתשלום רק עבור שם משתמש וסיסמה היכולים לשמש כמה משתמשים במקביל.
 
כיום, העורכים באתרי בניית אתרים מאוד קלים לתפעול וכוללים תפריט גראפי של פעולות פשוטות, ללא צורך בידע מקצועי קודם וללא צורך להקיש שורות קוד או נוסחאות מקוננות כמו בשפות תכנות שונות. את התוצאה של פעולת העריכה ניתן לראות מיד עם רענון הדף, על ידי פתיחה של לשונית נוספת בדפדפן האינטרנט שלכם. ישנן אף פעולות עריכה מסויימות שניתן לראות את השפעתן על הדף מיד עם לחיצה על הלחצן המתאים להן בתפריט העריכה, ללא צורך ברענון הדפדפן.
 
חברת מיינפריים סיסטמס פיתחה ומשווקת מזה שנים מערכת אתרי בניית אתרים המשלבת שני אלמנטים חשובים: בניית אתר אינטרנט וקידום האתר בצורה אוטומאטית בגוגל. הדבר נותן ללקוח מענה יפה לצרכי העסק בעלות נמוכה

 
  

 
 
 

דף זה משתף פעולה עם: קידום אתרים
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר