header
מבצע אתר אינטרנט
מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן פירושן יד חופשית.
כשגולש נכנס לאתר אינטרנט של בעל עסק מסויים, הוא מצפה לראות מעין כרטיס ביקור המסביר על העסק ועל מה שהוא מציע. כאשר הגולש נוכח לדעת שבאתר יש יותר מכך, הוא  מבין שמדובר בנותן שירות עם ערך מוסף – והופך ללקוח.
 
בעל העסק מקבל לידיו מערכת ניהול תוכן המאפשרת לו להעלות מידע מכל סוג וככל העולה על רוחו; העניין הוא שביכולתו לנצל את היד החופשית הזאת ולמלא את האתר במידע שימשוך קוראים וייתן להם מעבר למה שתכננו לראות.
 
לדוגמא: בעל חנות למכשירים סלולריים שהקים אתר אינטרנט חדש, טוב יעשה אם יעלה מאמרים לאתר בנושאים כמו מכשירי סמארטפון ויאפשר הורדה של אפליקציות הניתנות ללא תשלום, תוך שמירה על זכויות יוצרים; הדבר נותן תדמית חיובית על בעל החנות ונוטע ביטחון בלקוחות שמבינים שמדובר באדם הגון ומקצועי בנשימה אחת.
 
באמצעות מערכות ניהול תוכן כמו זאת שהוזכרה לעיל, בעל האתר יכול גם להעלות מאמרים של לקוחות המעוניינים לתרום מן הידע שלהם ובלבד שהוא מקצועי ונכון; גולשים ולקוחות אחרים רק ייהנו מכך והדבר יתרום להם גם לאחר רכישת המוצר. לכשירצו בעתיד לרכוש מוצרים נוספים – לא יהססו לפנות לאותו בעל עסק הזכור להם מן הרכישה האחרונה כמהימן ומקצועי.
 
המערכת בנויה בצורה אחידה, כדי לשמור על עקביות. כל דף דומה למשנהו ולמרות שצבעי התפריט והרקע שונים זה מזה, הם משלימים זה את זה. הדבר יוצר תחושה של סדר והגולש לא מאבד את עצמו באתר. מערכות ניהול תוכן כמו זו מאפשרת יצירת תפריטים בשניות וכן הזזתם ו/או מחיקתם. כל שצריך לעשות הוא להכניס תוכן איכותי שישאיר את הגולש באתר ויהפוך אותו ללקוח נאמן.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר