header
מבצע אתר אינטרנט
קידום אתר בגוגל

אז בניתם אתר, הוא נראה מעולה, נגיש ומוקפד. עשיתם הכל כדי לעצב אותו בצורה טובה ונוחה.
אבל אם תשאירו אותו ככה, ללא קידום – מי יגיע אליו? איך ימצאו אותו?
מה שאתם צריכים עכשיו זה קידום אתר בגוגל. המחפש הממוצע לא עובר את העמוד הראשון ולכן כדאי לקדם את אתרכם, בכדי להופיע גבוה במילות החיפוש השונות.
 
ישנן כמה טכניקות שתעזורנה לכם לקדם את עצמכם וכל זאת ללא הוצאות מוגזמות על חברות לקידום אתרים. הנה כמה מן הטכניקות:

-         שימוש בכלי חקר מילות המפתח של גוגל: כניסה לכלי מילות המפתח בגוגל תראה מהם צירופי המילים השכיחים יותר והשכיחים פחות. לאחר שמצאנו מילות מפתח מתאימות, כדאי ליצור טבלה שניתן להוריד מהאתר ולנתח אותה.

-         בחירה חכמה בפריטי תפריט: אם ברצוננו להגיע כמה שיותר מהר למיקום טוב בגוגל, אך אין ביכולתנו לשלם הון תועפות לחברות העושות זאת בצורה אגרסיבית ומהירה, נוכל לבחור במילות מפתח מסוימות מתוך כלי מילות המפתח. הכוונה היא למילות מפתח שאינן מבוקשות במיוחד לקידום ע"י בעלי האתרים האחרים ולכן יהיה קל יחסית לקדם מילות מפתח אלה. לאחר שנמצא את מילות המפתח האלה, ניצור אותן כפריטי תפריט וככותרת של הדף; פריטי תפריט הם בעצם שמות של העמודים באתר. שמות אלה משמשים ככותרת של כל דף ודף. לדוגמא לחיצה על "צור פריט תפריט חדש" תוביל אותנו למקום שבו נוכל להקליד את מילת המפתח כדי למקם אותה כפריט תפריט. לחיצה על "בחר" תיצור את פריט התפריט החדש בשם מילת המפתח. המערכת לניהול תוכן של מיינפריים סיסטמס מאפשרת גם למחוק פריטי תפריט ולערוך אותם. המערכת בנויה בצורה כזו שהיא מקדמת אוטומטית את הביטויים המהווים את פריטי התפריט ולכן כדאי לבצע חקר קטן לפני הבחירה בהם.

-         מאמרים שיווקיים וקישורים: ערך מוסף אף פעם לא מזיק לשום אתר. יצירה של עמוד מאמרים ומידע מקצועי, יכול להוות כלי עזר חזק בקידום האתר – שוב, אם גם כאן נשתמש במילות מפתח מתאימות ונדאג לקישורים. גם שיטת החלפת קישורים עם בעלי אתרים אחרים מאוד מועילה, בעיקר אם אלה אתרים באותו נושא, שכן גוגל מזהה את הקשר בין אתרים אלה ומקדם אתרים באותו נושא המקשרים ביניהם. חשוב לזכור שככל שהמידע איכותי יותר – כך האתרים ידחפו ויקדמו זה את זה בגוגל. תחום הלימודים הוא דוגמא לתחום בעל תחרות גבוהה מאוד שטיפס גבוה בגוגל בעקבות עבודה של מיינפריים סיסטמס; בעקבות מאמרים על פנימיות הצליחה מיינפריים לדחוף למעלה את הלקוח במנוע החיפוש של גוגל.
שימוש בטכניקות אלה ואחרות יכולות להביא לכם, בהשקעה מינימאלית, הצלחה בקידום האתר בגוגל. 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר